1.Jak podpisać waypoint/label?
- To proste zaznaczamy waypoint który chcemy nazwać po czym pod spodem między "Clear" a "Del" znajduje się
przycisk "Label" klikamy na niego, nadajemy nazwe i klikamy "OK".
2.Lina mi nie działa co robić?
- Linę można ustawić na 2 sposoby:
Pierwszy jest taki że dajemy stand pod dziure i ustawiamy skrypt:
Quote:say exani tera
wait 200
Drugi sposob jest z wykorzystaniem liny.
a wiec wokol tego miejsca gdzie mozna sie ropnac ustawiamy skrypt:
Quote:useongrounditem XXXX YYYY
XXXX - id liny
YYYY - id tego dolka co ma uzyc liny
Polecam ustawic skrypta 3 x Pierwszego i drugiego, bo np moze byc Exhausted i nie uzyje liny/czaru.
3. Jak otwierac drzwi
Na drzwi uzywamy skrypta:
Quote:opengrounditem ZZZZZZZZ - id zamknietych drzwi
4. Jak otwierac dziure lopata?
Quote:useongrounditem XXXX YYYY
XXX - id lopaty
YYYY - id zakopanego dolka
5. Ladder nie dziala w cavebocie jak zrobic zeby wchodzic po drabinie?
Quote:usegrounditem XXXX
XXXX - id drabinki
6. Do czego sluza opcje node/stand/action itd?
Z tym pytaniem odsylam do tego You do not have permission to view link please Log in or Register
7. Jak zrobic zeby atakowac sam potworki?
Wystarczy ustawic targeting. Tutaj link z You do not have permission to view link please Log in or Register
8. Jak uzywac skryptow np do automatycznego "utani hur" ?
W elfbocie wchodzimy w shortkeys. Zaznaczamy "Enabled shotkeys". Przechodzimy nizej mamy tabelke po 3 kratki.
W Drugiej wpisujemy komende ktory potem wpisujemy na defaulcie zeby aktywowac skrypta.
W trzeciej nasz skrypt.
Na koniec zaznaczamy peirwszy kwadracik.
9. Jaki jest skrypt na kupowanie gmp?
Quote:auto 200 listas 'Kupowanie GMP'|if [$itemcount.xxxx <= 200] { npcsay 'hi' | wait 10000 | npcsay 'trade' | wait 10000 | loop 10 buyitemsupto xxxx 150 }XXXX - id potiona
10. Bot mi sie scina co robic?
Polecam ustawic odpowiedzniego skrypta.
Quote:auto 100 listas 'Anty-Lag'| if [$standtime > 120000] moveeporuszny on postac gdy ona zlapie laga.
Depositer i Refiler
1. Robimy wpt po calym swoim respie gdzie chcemy expic.2. Pierwszy wpt nazywamy labelem [exp]. ( bez [] )
3. Przesuwamy na ostatni wpt i dodajemy "Action". Po czym dodajemy kolejno linijki:
Gdy x potow/run:
Quote:countitemsvisible XXXX | if [$count < Y ] gotolabel nazwalabelaXXXX - id pota/runy
Y - Ilosc potow/run kiedy ma wracac do dp
lub gdy x capa
Quote:if [$cap =< ZZZZ] gotolabel nazwalabelaZZZZ - ilosc capa kiedy ma wracac do dp
i na koncu tej funkcji dodajemy:
Quote:gotolabel exp
Czyli bedzie to wygladac tak:
Quote:countitemsvisible XXXX | if [$count < Y] gotolabel nazwalabela
countitemsvisible XXXX| if [$count < Y] gotolabel nazwalabela
if [$cap =< ZZZZ] gotolabel nazwalabela
gotolabel exp
4. Nastepny waypoint wykonuje do wyjscia z respa i nazywamy go tak jak dalismy nazwelabela.
5. Wpt robimy az do depo.
6. Gdy juz stoimy kolo depo dajemy Action, a w nim:
Quote:reachgrounditem dp
opengrounditem dp
wait 500
openitem YYYY 1 'Locker'
wait 10000
moveitems YYYY 'YYYY'
wait 5000
moveitems ZZZZ 'YYYY'
wait 5000
XXXX - bp ktory mamy w lockerze na loota
XXXX - id itema ktorego ma wkladac do bp
ZZZZ - id drugiego itema (jesli jest) ktorego ma wkladac do bp
Pozniej wyjasnie jak ustawic bpki pod depositera.
Wazne! Bpki z lootem ktore mamy na sobie musza byc inne niz te w lockerze.
7. Po tej czynnosci ustawimy refilera na manasy/poty/runy, a wiec lecimy do tam gdzie stoi NPC robiac wpt.
8. Gdy juz jestesmy na miejscu dajemy ACTION, a w nim :
Quote:npcsay hi
npcsay trade
teraz dodamy kolejny linijki zeby sprawdzic co nam brakuje a mianowicie
Quote:countitemsvisible XXXX | if [$count < Y ] gotolabel nazwalabelaXXXX - id pota/run
Y - do ilu ma kupowac
Za nazwelabela najlepiej dac skrot od pota/run czyli np sd dla przykladu od sd:
Quote:countitemsvisible 3155 | if [$count < 2000 ] gotolabel sd
Czyli wygladalo by to mniejwiecej tak:
Quote:npcsay hi
npcsay trade
countitemsvisible XXXX | if [$count < Y ] gotolabel nazwalabela1
countitemsvisible XXXX | if [$count < Y ] gotolabel nazwalabela2
gotolabel nazwalabela3
9. Gdy juz ustawimy przywitanie sie z npc dajemy drugi ACTION dajemy mu nazwe nazwalabela1 (czyli tak jak go sami nazwalismy ja nawiazuje do sojego przykladu).
Dodajemy:
Quote:buyitems XXXX 100
countitemsvisible XXXX | if [$count < Y ] gotolabel nazwalabela1
XXXX - id pota/run
Y - do ilu ma kupowac
Kolejnosc nazw musi byc ustawiona pod ta co ustawilismy u npc
Jakby to wygladalo?
Stand/ kolo npc
Action pierwszy / (beznazwy)a w nim:
Quote:npcsay hi
npcsay trade
countitemsvisible XXXX | if [$count < Y ] gotolabel nazwalabela1
countitemsvisible XXXX | if [$count < Y ] gotolabel nazwalabela2
gotolabel nazwalabela3
Action drugi / (nazwalabela1)
Quote:buyitems XXXX 100
countitemsvisible XXXX | if [$count < Y ] gotolabel nazwalabela1
Action tzreci / (nazwalabela2) action trzeci jezli potrzebny.
Quote:buyitems XXXX 100
countitemsvisible XXXX | if [$count < Y ] gotolabel nazwalabela2
I na koncu Stand i nazywamy ten wpt nazwalabela3 (lub tak jak sami nazwalismy)
10. Ustawiamy wpt od npc do respa gdzie expimy i to bedzie na tyle jezli chodzi o Dep/Ref.
Jak zrobic refil softow?
Robimy wpt pod Aldo (npc od softow w venore). Tutaj link jak do niego You do not have permission to view link please Log in or Register
Gdy juz bedziemy na miejscu dajemy ACTION, a w nim:
Quote:npcsay hi
npcsay soft
npcsay yes
Jak ustawic Bpki?
Loot jest zbierany do bpkow w kolejnosci jakiej otworzymy bpki.
Jak zrobic zeby do pierwszego wkladac bohy do drugiego k legs itd?
wystarczy zamiast e wpisac odpowiednia cyfre. Kollejnosc jest troche inna, a wiec:
Pierwszy Bp to 0
Drugi Bp to 1
Trzeci bp to 2
ITD
BPki w lockerze maja byc jeden po drugim TEGO SAMEGO KOLORU i jak wczesniej wspominalem bpki na sobie mamy miec innego koloru.
Czyli np. na sobie mamy rozowe bpki, to w depo musimy miec inny np brazowy.
Bpki otwieramy w zaleznosci ile mamy loota ( ta cyferka ktora okreslamy do ktorego bpka ma wrzuic loota ) Czyli np mamy 5 bpkow bo 5 itemow wiec kolejno otwieramy.
Pierwszy bp do loota
Drugi bp do loota
Trzeci bp do loota
Czwarty bp do loota
Piaty bp do loota
Bp Glowny ( shovel cash rope itd)
Bp z potami ( jest to wazny element poniewaz bot musi wiedziec ile potow dokupic.
Oto nasz koncowy efekt.
Automatyczne 'Utani Tempo Hur'
Quote:auto 200 {setcolor 0 155 255} {listas 'Charge&Paral'} { if [$monstersaround.4 == 0 ] { if [$inpz ==0] { if [$mp >= 100] { charge } } } }Automatyczne 'Utani Hur'
Quote:auto 200 {setcolor 0 155 255} {listas 'Haste&Paral'} { if [$monstersaround.4 == 0 ] { if [$inpz ==0] { if [$mp >= 100] { haste } } } }Automatyczne 'Utani Gran Hur'
Quote:auto 200 {setcolor 0 155 255} {listas 'Strong&Paral'} { if [$monstersaround.4 == 0 ] { if [$inpz ==0] { if [$mp >= 100] { stronghaste } } } }Zamiana softow
Quote:auto 200 {setcolor 255 051 204} |listas 'Softy'| if [$inpz ==0] { equipboots 6529 } | if [$inpz ==1] { unequip 'boots' 'empty }Spalanie Many Gdy xx Procent Many
Quote:auto 200 {setcolor 051 255 000} |listas 'Spalanie many'| if [$mppc => xx] say 'czar'Food
Quote:auto 10000 {setcolor 051 255 000} |listas 'Food'| if [$inpz ==0] eatfoodUzywa maczety na trawe.
Quote:auto 500 {setcolor 000 051 255} listas 'Maczeta' | useongrounditem 3308 3696Automatyczne 'Utito Tempo', ale tylko w poblizu monstera!
Quote:auto 200 {setcolor 255 051 000} if [$monstersaround.4 > 0] { if [$strengthtime == 0] say 'Utito Tempo'} | listas 'Utito Tempo'Wali exori gdy 2 na ekranie ale tlyko gdy gracz jest 2 kratki dalej! Jesli jeden monster to bije exori hur.
Quote:auto 200 {setcolor 051 255 000} |listas ' Exori' | if [$playersaround.2 == 0 && $monstersaround.0 >= 2 && $mp >= 150 ] { say 'Exori' } | { if [$attacked.ismonster] { say 'Exori Hur' }Manasuje sie potem o id xxxx do many yyyy tylko gdy monster jest 5 kratek dalej
Quote:auto 200 if [$monstersaround.5 == 0 && $mp < yyyy] useoncreature xxxx self